Alles over het abonnement

Hoe word ik abonnee van Het Beste?

U kunt op verschillende manieren abonnee worden. Allereerst door onderaan de startpagina op deze site de mogelijkheid “Neem een abonnement” aan te klikken. Ook in ons tijdschrift zelf vindt u een coupon waarmee u zich kunt abonneren op ons tijdschrift. Uiteraard kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice, telefonisch, via email of schriftelijk.

Wanneer gaat mijn abonnement in?

Uw abonnement gaat direct in. Op korte termijn ontvangt u het meest recente nummer en de factuur.

Uit hoeveel nummers bestaat een jaargang van Het Beste?

Een jaargang bestaat uit 10 nummers, waaronder twee gecombineerde nummers, een voor de wintermaanden (december/januari) en een voor de zomerperiode (juli/augustus).

Mijn abonnement loopt af. Hoe kan ik het verlengen?

U hoeft zelf niets te ondernemen om uw abonnement te laten verlengen, wij verlengen deze automatisch, zodat u zonder onderbreking uw nummers kunt blijven ontvangen.

Ik wil een geschenkabonnement weggeven, kan dit?

Jazeker, u kunt op ieder gewenst moment een abonnement op ons tijdschrift aan iemand cadeau doen. Neem hiervoor schriftelijk of telefonisch contact op met onze klantenservice.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

U kunt uw abonnement te allen tijde opzeggen. Heeft u reeds betaald, dan vergoeden wij u de nummers die u niet meer van ons zult ontvangen. Maak hiervoor gebruik van het contactformulier op deze site of neem contact op met onze klantenservice.

Het Beste gesproken en in braille

Voor visueel gehandicapten is Het Beste beschikbaar in gesproken vorm and in braille via dedicon.nl.